11.1.12

Günün Videoları #1

Geçtiğimiz yılın en iyi çıkışlarından birini yapan Nerves Junior'a blogda bayağı yer vermiştim. Küçük bir röportaj da yapmıştım kendileriyle. Tam 1 ay önce facebook sayfalarında "Hangi şarkıya video çekelim - "Swimmers Ear" mi, yoksa "Nails To Scratch With" mi?" diye sormuşlardı. Benim de seçimim olan Swimmer's Ear galip geldi ve dün akşam saatlerinde yeni videoyu yayınladılar. Vokal Cory Wayne elindeki düğmeyle karanlık dünyaya gidip geliyor. Videoda görünen diğer insanlar da grubun geri kalan üyeleri. Karanlık ve metaforlarla dolu bir video olmuş.



İkinci videomuz da, şubat ayında Babylon'da izleyeceğimiz Real Estate'den "Easy". Son zamanlarda izlediğim en eğlenceli videolardan biri. Henüz youtube'dan videoya ulaşamıyoruz ama Funny or Die'da yayınlamaları da eğlenceli olduğunun bir kanıtı belki de. 3 sayko hayranın Real Estate için yaptığı saçmalıkları, sonrasında "Abi biz ne yapıyoruz?" dedikleri anları izlemek için buyrunuz efendim.
Bu konser için de çok heyecanlıyım!



Son videomuz da, İsveç'li kardeşler, Johanna ve Klara'nın grubu "First Aid Kit"ten "Emmylou". 90 ve 93 doğumlu olan gençler, Fleet Foxes'ın kadın versiyonu gibi. 23 Ocak'ta Wichita Records'dan çıkaracakları ikinci LP'lerini merakla beklemekteyim.



Bu arada bunun gibi günlerde -yayınlayacak 1'den fazla video olduğunda-, tek tek yayınlamaktansa böyle "günün videoları" olarak yapayım dedim. Bu da ilki olsun. Her çıkan videoyu ve haberleri (haberleri yurt dışındaki sitelerden çevirdiğimiz için blogda sırf onlar için 2-3 cümlelik post yapmak çok kolaycılık, o yüzden burada hiç yazmıyorum) burada paylaşmıyorum ama onun için facebook hesabımı takip edebilirsiniz: Octopus Mind Facebook Page

No comments: