19.3.13

The Strokes - Comedown Machine



Vampire Weekend'in geri dönüşüne çılgınlar gibi sevinirken (şarkılar o kadar güzel ki, gerçekten albüm için çok heyecanlanıyorum) bir sevinç dalgasına daha kapıldım. The Strokes'un şuradaki linkten dinlenebilen yeni albümü Comedown Machine, Tap Out'la öyle gösterişli bi giriş yapıyor ki "Bir dakika, kendimi buna hazırlamalıyım" dedim. Bir anda iki güzel haber bana çok geldi. Yarınki playlistim belli, Tap Out'la başlar "Call It Fate, Call It Karma"yla bitirir ve başa dönerim. Size de tavsiye ederim.

*Albümün çıkış tarihi 26 Mart 2013.

Şarkı listesi

1- Tap Out
2- All the Time
3- One Way Trigger
4- Welcome to Japan
5- 80's Comedown Machine
6- 50/50
7- Slow Animals
8- Partners in Crime
9- Chances
10- Happy Endings
11- Call it Fate, Call it Karma

1 comment:

Anonymous said...

Beklenilen gibi değil.