25.3.11

Bir Adada Philips GoGear ve Ben!





Ahtapot misali okyanusa açılmış, farklı ülkelere gitmeyi hayal ederken hiç düşünmediğim birşey başıma gelse ne yapardım acaba? Mesela ıssız bir adaya düşsem, yapayalnız... Ve yanımda kalan tek şey sadece MP4 player'ım. Müzik olmadan o adada yaşayamazdım ama Philips GoGear Aria MP4 yanımda olunca en azından dayanabilirim. Şarjı dolu olsa 45 saat müzik dinleme şansım olur! Adayı keşfederken arada müziğimi dinlersem kurtarılma sürecim muhtemelen daha az sancılı geçer! Bir de içinde şu 10 albüm olursa tadından yenmez.


* Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum


2009 yılının en güzel albümlerinden biri olmasının yanında bence grubun 3 albümü arasından en güzelidir. Bu albümde bir şarkı var ki şu an yaşadığımız zamana yazılan, dinlerken hüzünlendiren "Where Did All The Love Go?". Grubun gitaristi Serge Pizzorno vakti zamanında bu şarkı için "Çocuklar çok çabuk büyüyor ve haber kanalları, internet ve sosyal ağ sayesinde bilgi bombardımanına tutuluyorlar. İnsanların odalarından çıkmaması çok delice. Bizi mutlu edenler basit şeylerdir. Bu şarkı hayatın romantik tarafına bakıyor, insanlar birbirlerini görebilirse her şey daha güzel olacak" demiştir. Doğru söze ne denir?


* The xx - xx


19-20'li yaşlardaki The xx üyeleri son yılların en güzel debut'larından birini gerçekleştirmişti. Albümdeki intro bence son 10 yılın en iyilerinden. Crystalized'ı ilk dinlediğimde uzun bir süre vazgeçememiştim. Bu albüm benim için hep en sevdiklerim listesinde kalacak.


* Wild Beasts - Two dancers 


Geçen sene Efes Pilsen One Love'da izleyince bir kez daha hayran olduğum grup Wild Beasts. Mayıs gibi yeni albümlerine kavuşacağız ama All The King's Men, Hooting and Howling gibi şahane şarkıları yıllarca dinlenir. Olağanüstü vokalleri beni benden alıyor.


* Chromeo - Business Casual


Sanırım beni en çok eğlendiren albümlerden biri bu. Zaten Chromeo aklıma gelince, o ikiliyi gözümün önüne getirip gülüyorum. Bir Arap ve Yahudi'nin aynı takım içinde olması herhalde çoğu insanın aklına gelmezdi. Onlar dünyanın en eğlenceli ikilisi. Adada "J'ai claqué la porte" dinlerken belki de ilk kez bir Fransızca şarkı ezberlerim, nasıl olsa zaman çok!


* Kooks - Konk


2 cd'li bu albüm benim her daim vazgeçilmezlerim arasındadır. Konk'a ek olarak RAK'te o kadar güzel şarkılara sahiptir ki, en iyisi hangisi deseniz karar veremem.


* Amy Winehouse - Back to Black


Umarım Amy rehab şarkısının aksine, ihtiyacı olduğu zaman rehabilitasyona gidip sağlığına kavuşur da bizde onu daha fazla dinleriz. Çünkü bu sesi daha çok uzun yıllar dinlemek gerek.


* The Last Shadow Puppets - The Age of Understatement


Denizden babam çıksa yemem ama Alex Turner çıksa bi şarkı patlat derim! O ne yapsa, sever-sayar dinlerim. Arctic Monkeys haricindeki tek albümlük ama en şahane projesi The Last Shadow Puppets'ın bu albümünde sevmediğim tek bir şarkı bile yok.


* Gorillaz - Demon Days


Damon Albarn dururken şu Gallagher kardeşleri abartıyorlar ya, nasıl dinir oluyorum. İngilizlerin dahi bir müzik adamı varsa o da Damon Albarn'dır. Gorillaz'ın yaptığını bugüne kadar yapan bir grup daha yok. Bütün albümlerini çok sevsem bile Demon Days en iyisidir bana göre.


* Black Kids - Partie Traumatic


Adada tek başıma kaldım diye dans etmeyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu albümü açıp adayı dans ederek dönmeyi planlıyorum. Belki orda benim dışımda yaşayan birileriyle karşılaşırım, kim bilir?


* The White Stripes - Elephant


Dün düşünüyordum, şu hayatta en sevdiğim müzik şahsiyeti kim diye. Aklıma ilk gelen isim tabii ki Jack White oldu. Bence günümüzün en iyi gitarist ve bestecilerinden biri Jack White. Blues'dan etkilenmesi onun müziğine o kadar güzel bir tat veriyor ki. Bu albümü seçerken White Blood Cells mi olsa yoksa dedim, aslında çok sevdiğim için MP4'umun yarısını 6 The White Stripes albümüyle doldurabilirim ama bu albüm çok gaz olması açısından adada bana iyi gelecektir diye düşünüyorum!




Bu arada siz siz olun, Philips'in biz müzikseverler için yaptığı kampanyayı kaçırmayın. 18 Mart-18 Nisan arası Philips GoGear MP4 aldığınızda, operatörünüz hangi marka olursa olsun 30 TL ya da 75 dakika konuşma kazanıyorsunuz. GoGear'in en önemli özelliği FullSound'la mükemmel ses kalitesi ve ses yalıtımlı kulaklıkları. Bütün multimedia dosyalarınız için kullanabileceğiniz gibi 45 saat müzik 5 saat video batarya ömrüyle cidden şahane bir mp4. Kampanya bahane ürün şahane, hele bir kırmızı rengi var ki gerçekten çok cici! 


Peki siz bir adaya düşseniz yanınızda hangi albümlerin olmasını isterdiniz?
Listeleri görelim!

No comments: