29.7.12

Eksen on Fair // Bombay Bicycle Club Geliyor!



Sabah kalkmadan önce yatağımda twitter'da son olan bitenlere bakıyordum, Mehmet Tez yeni bir festivalin haberini yapmış. Neymiş bu derken, birden Bombay Bicycle Club'ı gördüm, güne şahane başladım! Radyo Eksen, 15 Eylül'de "Eksen on Fair" adı altında tek günlük bir etknlik düzenliyor.

Maçka Küçükçiftlik Park'ta yapılacak etkinlikte Bombay Bicycle Club'ın yanı sıra The Stranglers, Space ve London Guns bulunuyor. Gary Powell (Belle&Sebastian ve The Libertines davulcusu) ve Adam Ficek (Babyshambles davulcusu) London Guns adı altında DJ set düzenliyorlarmış.

15 Eylül'de yapılacak festivalin biletleri de çok yakında satışa sunulacakmış. 2011'in bana göre en iyilerini seçtiğim listemde 5. sıraya almıştım Bombay Bicycle Club'ın A Different Kind of Fix'ini. Onların gelmesi bile yeter benim için. Eksen'i seviyorum! Ve onlardan gelecek haberleri dört gözle bekliyorum. Ayrıca hayat hep festival olsa, biz de öyle yaşasak diyorum, ne dersiniz?


03.08.2012 son dakika editi: Biletler bugün itibariyle Biletix'te. VIP: 140 TL // Tam 87,50 TL // Öğrenci 67,50 TL

Detaylar: http://www.eksenonfair.com/



No comments: