9.5.10

Athena - Pis


Sevgili müzik aşıkları,

Holigan albümü çıktığında ve ben yazın Skalonga'yı söylerken 12 yaşındaymışım(hatta sözlerini yanlış söylediğimi hatırlıyorum)! Sene 2010, hala Athena'yı seviyorum çünkü onlar hala Athena ve dinlediğimde hala mutlu olabiliyorum. Şarkılarını dinleyip dans etmek, daha az umursamak hatta dağıtmak istiyorum. Sizde de böyle hisler uyandırıyor mu bilmiyorum ama bunlar onları sevmem için yeterli nedenler.
Eurovision hadisesinden sonra İngilizce albüm çıkaracakları yönünde söylentiler vardı. İngilizce albüm gelmedi ama Londra'da yaşadıkları sürede (bu arada Hakan'ın askerlik olayı da olmuş) kaydettikleri şarkılarla yaptıkları "Pis" bir albümle geri döndüler. Pasaj'ın sitesinden aldığım bilgiye göre albümün prodüktörlüğünü Mike Nielsen yapmış. Punk-ska soundundan vazgeçmeyen, eğlenceli, Athena kafasında bir albüm olmuş yine. Arada içine kapanık, derin ve acı çeken biri de var şarkılarda ama pek çaktırmıyorlar :)
Yalnız şöyle birşey var, Athena'nın resmi sitesi yok. Kendileriyle ilgili bilgilere sadece Pasaj'dan ulaşabiliyorsunuz ki o da baya yetersiz. Böyle bir zamanda bu kocaman bir eksik değil mi sizcede? Umarım yakın zamanda bunu da hallederler ve onlara direk ulaşma şansımız olur.
Bu yaz en çok izlemek istediğim yerli grup an itibariyle Athena'dır, bu da böyle biline.
Klip şahane olmuş, kostümler, renkler hepsi birbirinden iyi. Zaten böyle renkli şeylere karşı zaafım var galiba.
*Albüm raflarda ve sizin gidip onu almanızı bekliyor.

Dear music lovers,

Our local punk-ska band Athena was released their 8th studio album "Pis". I was 12 years old when I first listened them in 1998. Its 2010 and I still love them cause they never changed so much. Still fun and still makes me happy. They joined to Eurovision in 2004 and finished contest in 4th place. I think it was succesful rank for a band like this. I heard that they have fans in Germany and they joined music festivals there. Everyone waits English album from them but they back with Turkish album again. Mike Nielsen is the productor of their new album who worked with  Jamiroquai before. You have to wait for English album but if language is not big issue for you, enjoy the music!


Athena "Serseri Mayın" from yucel kurtul on Vimeo.

2 comments:

art1z said...

bi süredir albümün çok iyi olduğuna dair duyumlar alıyorum ve ilk kez denk geldi burada klibi.

klip cidden çok eğlenceli ve başarılı olmuş (hande'ye ders niteliğinde :)).
yalnız londra'da yaşamalarının etkileri, hem klipte hem de giyim tarzlarında bolca kendini göstermiş.

Manolya said...

albümü kesinlikle dinlemelisin :) ben günlerdir dinliyorum, çok sevdim. orda yaşamanın ister istemez onlara kattığı şeyler olmuştur ve hepsi iyi yönde olmuş gerçekten.