22.5.10

Boys meet Rokin - Sweden Footwear

Maybe you know about Rokin but I just met to this brand and want to share it with stylish boys.
Christoffer Brattin (who is former Tommy Hilfiger designer) founded Rokin in 2006 (Gothenburg, Sweden).
I saw that Rokin is not about trends, they make stylish and timeless shoes. They also look so comfortable and high quality products. Price range is between 70-160 euro. You can buy them online if there's no Rokin store in your country. I specially love the boots. Just click here to see the models and shop.
Daha önce duymuş olabilirsiniz belki ama ben Rokin'le henüz yeni tanıştım ve stili olan erkeklerle bunu paylaşmak gerek diye düşündüm. Eski Tommy Hilfiger tasarımcısı Christoffer Brattin ordaki çalışma hayatından sonra kendi işine yönelmek istemiş ve 2006 yılında Rokin'i Gothenburg, İsveç'te kurmuş.
Gördüğüm kadarıyla Rokin trendleri takip eden değil stili olan bir marka. Yaptıkları ayakkabılar bir zaman dilimine sıkıştırılmamış. Ayrıca çok rahat görünüyorlar ve kullandıkları materyaller yüksek kalitede üretiliyor. Fiyatlar 70-160 euro arası. Yani ulaşılmaz değiller. Ben özellikle botlara bayıldım. Online shopping olayına girmek isterseniz kendilerine buradan ulaşabilirsiniz.








This is the set of me using Rokin shoes.
Bu da Rokin ayakkabı kullanarak yaptığım bir kombin.
95.moda trendler & stiller - Polyvore

95., mano* tarafından Roxy clothing ile yaratıldı

1 comment:

Ozan Alçın said...

Süper görünüyorlar!