25.1.11

Personal | 25th B-Day!

25th of January and it's my 25th birthday. When I was seventeen, 25 seems like 30's... Actually I feel great now. Still look younger than my age, thanks to my genes!
Also it's not just about appearance, 25 is the age that you feel stronger than ever. I think more before act but at the same time I want to have fun in life. Thinking about future but also enjoy like future is not coming. Reading, writing and listening more... Because life is beautiful when you're learning more. They say ignorance is bliss but I found happiness in knowledge.
I love my life and people around me, happy to born 25 years ago :)

Ocak'ın 25'i ve bugün 25. yaş günüm. 17 yaşındayken 25 bana 30'lu yaşlar gibi görünürdü ama şu an gayet iyi hissediyorum. Genlerime çok şey borçluyum, hala yaşımdan küçük gösteriyorum.

Aslında görünüş falan bir kenara, hayata karşı insanın duruşunun daha sağlamlaştığı bir yaş dilimine girdim. Adımlarımı atarken daha çok düşünüyorum ama aynı zamanda hayatın tadını da kaçırmıyorum. Hem geleceği düşünüp, hemde "gelecek" gelmeyecek gibi o anın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Daha çok okuyorum, yazıyorum, dinliyorum... Çünkü hayat öğrendikçe çok daha güzel ve yaşanabilir bir hale geliyor. Cehalet mutluluktur demişler ama ben mutluluğu bilgide buluyorum.
Hayatı ve çevremdeki insanları çok seviyorum, iyi ki bu dünyaya gelmişim :)

No comments: