10.5.11

Noodles seven?

Ben noodles'ın her türlüsüne bayılırım ama iki dakikada yapılan hazır noodles'ın tadını hiçbir şeye değişmem. Aslında benimkisi çocukluktan kalma bir alışkanlık. Babamın işi nedeniyle Suudi Arabistan'da yaşadığımız dönemlerde birçok farklı tatla tanıştım. Ailem yeni tatlara karşı çok meraklı olduğundan dolayı orada yaşayan çok farklı milletlerden insanların yaptığı yemekleri tatma şansımız olmuştu. Annem markette gördüğü yeni ve farklı şeyleri denemeye bayılırdı. Onun sayesinde 8 yaşındayken en sevdiğim yemeklerden biri noodles olmuştu. 

Geçenlerde Carrefour'a gittiğimde Indo Mie markasının satıldığını görünce acayip mutlu oldum. Dünya mutfakları bölümünde bulunan Indo Mie'nin paketi 75 kuruştan satılıyor. Bir paket noodles çok az oluyor, çünkü noodles makarna gibi şişen birşey değil. 2 paketi ancak 1 kişilik oluyor. Baharat tadını kaybetmemesi için makarna gibi bol suda değil çok az suda pişirmelisiniz. Önce az miktarda suyu kaynatın, ardından paketi açtığınızda noodles haricinde yağ ve baharat paketini göreceksiniz. Hepsini birden pişireceğiniz tencereye ekleyin. 2-3 dakikada suyunu çekip hazır olacaktır. Indo Mie'yi Türkiye pazarına getiren firmaya teşekkürlerimi sunuyorum ama pakette yer alan bir çeviri hatasına inanılmaz güldüm. Fotoğrafı görünce bakalım siz de aynı şeyi farkedecek misiniz? :)





2 comments:

Tugce Ulku said...

blogunu cok begendim ve ben turkiyeye yeni tasindim, bunu ogrenmem cok iyi oldu cunku bende noodles'i cok severim ve degisik herseyi tatmaya bayilirim..hahhaha @ kari tadi tavuk

toochair.blogspot.com

Manolya said...

Blogumu begenmene sevindim Tugce :) Turkiye'ye hosgeldin!