29.4.11

Defilede Pişer, Sokaklara Düşer - Bölüm 1 (Etekler)

Öncelikle 1 haftalık ara için kusura bakmayın ama kaldığımız yerden devam! Geçenlerde aklıma bir konu geldi ve onu bir seri halinde yazmaya karar verdim. Artık herkes biliyor ki defilelerde gördüğümüz, fiyatları bin dolarlarla telaffuz edilen giysileri birkaç ay sonra sokaklarda görmeye başlıyoruz. H+M, Zara, Asos gibi ulaşılabilir ve hızlı üreten moda markaları podyumlardan esinlendikleri tasarımlarını tüketicilere uygun fiyatlarla sunuyorlar. Ben esinlenmek diyorum ama bazen aynı ürünleri birebir aldıkları da olmuyor değil hani. Bunun kötü birşey olduğunu düşünenler olabilir ama moda sektörü bu sayede ayakta duruyor. Tasarım giymeyi kim istemez ki? 


Fakat işin maddi boyutu öyle her yiğidin harcı değil. Ben zaten kıyafete çok para harcamayı gereksiz buluyorum çünkü çoğu zaman zevkle alıp giydiğim şeyden bir süre sonra sıkılıyorum. O sebepten uygun fiyat ve güzel kıyafetlere hayır demem!
İlkbahar-yaz sezonu için tasarımcılar neler yapmış diye hatırlarken, bir yandan da onlardan hangileri bizim elimize geçebilecek diye bir göz atalım. Bunları yaparken baya bir araştırdım, yaz sezonunu tekrar hatırlama fırsatım oldu. Güzel bir yaz bizi bekliyor gibi.  İşte serinin ilk konuğu, bahar ve yazın vazgeçilmezi etekler.


Daha fazla fotoğraf için facebook sayfama TIK.










No comments: