13.4.11

Interpol geliyor dediler, heyecanlandım.







Interpol'ün İstanbul'da konser vereceği dedikoduları bir süredir ortalarda dolaşıyordu ama tabii ki resmi açıklama gelmeden heyecanlanmak yersiz olacaktı. Kendimi ona inandırıp gelmeyecekleri takdirde hayal kırıklığına uğramak istemiyordum. 2 Nisan pazar günü Interpol'ün geleceği haberi Twitter'da yayılmıştı bile. Kaynağına güvendiğim yerlerden gelen haber sonrası içimi inanılmaz bir sevinç kapladı. En sevdiğim ilk beş grup arasında olan bir grup İstanbul'a mı gelecekti gerçekten?


Sonunda, 5 Nisan günü Pozitif'ten resmi açıklama geldi "Interpol,  Garanti sponsorluğunda 1 Haziran'da Maçka Küçükçiftlik Parkı'nda konser verecek" dediler. Resmi açıklamayı duyduğumda heyecanım 10'a katlandı. Kalp atışlarımda tuhaf değişiklikler oldu. Bilet ertesi gün çıkacaktı. Gece uyumadan önce tek düşündüğüm sabah bileti almaktı. Saat 10 olmuştu ama daha bilet çıkmamıştı. 12'ye doğru bilet çıktı, Biletix gişeye koştum ama sistemde sorun vardı. Bu hep benim başıma mı geliyor yoksa sizde yaşıyor musunuz bilemiyorum ama böyle durumlarda Biletix görevlisinden duyduğum sözler karşısında artık şaşırmıyorum. Özellikle heyecanla gittiğim zamanlarda Biletix görevlisinin "Yarım saattir sisteme ulaşamıyoruz." demesi bünyede geçici rahatsızlığa yol açıyor. 45 dakikalık bir süreden sonra biletimi alabiliyorum. Bileti aldığım an yüzümde kocaman bir gülümseme oluştuğunu sanıyorum, o anı pek hatırlamıyorum. Şimdi bilet bende ama artık "Haziran gelir mi?" diye merak ve heyecanla bekliyorum. 


Grubun son zamanlardaki setlistine bakayım diyorum, bakmadan önce "Rest My Chemistry" var mıdır diye düşünürken son konserlerin neredeyse hepsinde olduğunu görüyorum ve aynı performansı İstanbul içinde istiyorum.




Kimileri Carlos Dengler'in gruptan ayrıldığı için Interpol'ün yarım olduğunu söylese de kesinlikle buna katılmıyorum. Paul Banks ayrılmadığı sürece Interpol hala şahane şarkılara sahip olan, enfes bir gruptur. Düşündükçe bile hala heyecanlanıyorum, şu an ben bunları yazarken Memory Serves çalıyor. 


Geceyi BBC 6 için çaldıkları canlı yayından şahane bir şarkı olan "Summer Well"le kapatayım, Paul Banks'in sesi kulaklarımda, uykuya dalayım.




No comments: