13.4.11

Bu sefer Editors'u görmeliyim!







2006'da Rock'n Coke kapsamında Editors İstanbul'a gelmişti. O sene birçok arkadaşım tatilde olduğundan dolayı, festivale yalnız gitmek istemediğim için Rock'n Coke olayı benim için bir hayal olarak kalmıştı. Görmek istediğim 3 grup; Muse, Kasabian ve Editors performansları da böylece benden kaçmıştı. Bu sene Editors, One Love kapsamında İstanbul'a ikinci kez geliyor. One Love yetkilileri Twitter'dan gelecek grupları açıkladıklarında bir mağazada kıyafet deniyordum (bknz. OneLoveFest10 Twitter). Gruplar arasında Editors'ü görünce gayet salak bir şekilde sırıtmaya başladım. Yine bir konser haberiyle kendimi kaybetmiş bulunuyordum. Bilet çıkar çıkmaz alacaktım tabii ki... Ta ki bu hafta sonuna kadar... En yakın arkadaşımla Asmalı'ya doğru yürürken tam olarak aramızda geçen diyalog yaklaşık şu şekildeydi:
- One Love bu sene yine tam benlik! Editors geliyooor!
- Kim Onlar?
- (Bir anlık düşünme ve...) Düğünün 2 ya da 3 Temmuz'da değil di mi?
- 2 Temmuz!
- Neee? Başka tarih bulamadın mı?
- Düğünüme gelmezsen seni gebertirim!
diye devam edip beni karışık duygulara sürükleyen bir konuşma gerçekleşti. Bu arada bahsi edilen düğün Bartın'da olmakla birlikte, burdan oraya hava yoluyla ulaşım olmadığını ve kara yoluyla 10 saat sürdüğünü belirtmek isterim. Bu olayın sonucu Editors konserinin hangi gün olacağıyla bağlantılı olabilir. Eğer 3 Temmuz olursa... Festival yetkililerine buradan sesleniyorum... 3 Temmuz derseniz, belki bu olayın kahramanı 2 Temmuz günü Bartın'daki düğüne katıldıktan sonra gece otobüse binip 3 Temmuz sabahı kendini One Love topraklarına atabilir. Ya da yine Editors izleyemeden bir yıl daha geçer gider.

No comments: