23.9.11

Filmekimi 2011


Ekim benim için Filmekimi demek. Bir filmden diğerine koştururken arada arkadaşlarına rastlamak, zaman varsa bir kahve içmek ve yeni bir filmin heyecanını yaşamak, yani çok güzel bir hafta geçirmek demek.
Bu sene Filmekimi öncesinde merakla beklediğim bazı filmlerin fragmanlarını sizinle paylaşmıştım. O filmlerden çoğunun bu seneki programda yer alması beni çok sevindirdi. Derslerim nedeniyle akşam filmlerini kaçıracak olsam da, gündüz saatlerinde seçtiğim filmler beni memnun edecek diye düşünüyorum. Contagion ve Margin Call Filmekimi'nden sonra vizyona gireceğinden ve diğer filmlerle çakıştığından programıma almadım ama siz o zamana kadar beklemek istemezseniz mutlaka izleyin derim.
Benim bu sene için seçtiğim filmler bunlar, siz hangilerine gideceksiniz?

10 Ekim Pazartesi
11:00 - Le Skylab (Gökten Bir Uydu Düştü) - Atlas | fragman
16:00 - Melancholia - G-Mall | fragman

11 Ekim Salı
11:00 - The Future (Gelecek) - G-Mall | fragman
13:30 - Jane Eyre - G-Mall | fragman

12 Ekim Çarşamba
11:00 - Martha, Marcy, May, Marlene - City's | fragman
16:00 - Restless (Senin İçin) - City's | fragman

13 Ekim Perşembe
11:00 - We Need To Talk About Kevin (Kevin Hakkında Konuşmalıyız) - Beyoğlu | fragman
13:30 - Another Happy Day (Mutlu Bir Gün) - Atlas | fragman

14 Ekim Cuma
13:30 - This Must Be The Place (Olmak İstediğim Yer) - Atlas | fragman

Bilet fiyatları, gösterim çizelgesi ve festivalle ilgili merak ettiğiniz her şey için tabii ki buraya tık.

No comments: