4.10.11

I need your support!


When I started to blogging I was writing about fashion. It was going well but then my mail got hacked and my 50+ posts just gone in a minute. It was let me down but I not give up writing and sharing. Difference is I started to write about music. Then I was busy with school and work, I forgot what I really want to do. Then I saw a course (to be fashion editor) in Istanbul Moda Akademisi. I decided to attend it and finally course starts this evening!

I don't write about fashion in this blog anymore but I have new tumblr blog for fashion. It's hard to reach people at the first time in blog, because of that I need your support :) If you look up my new tumblr site and share it with your friends, you'll make me happy!

Love,

M

My tumblr: One A Day Fashion
Twitter: @oadfashion
Facebook: One A Day Fashion FB page

**

Blogumu ilk yazmaya başladığım zamanlarda aslında moda yazmak için yola çıkmıştım. Güzel de yazıyordum ama mailimin hacklenmesi blogspot hesabımı da etkiledi ve 50 küsür upuzun yazım uçtu gitti. O yüzden biraz "heves kırıklığ"ı yaşasam da blog yazmaya devam ettim ama bu sefer -bildiğiniz gibi- müzik ağır bastı. Okul iş derken gerçekten yapmak istediğim şeyi unutmuştum. Şimdiyse hayallerimi gerçekleştirmek ve istediğim işi yapmak için bir adım atıyorum. İstanbul Moda Akademisi'nde "Moda Editörlüğü" programını görür görmez, işte yapmak istediğim şey bu diyerek, kaydımı yaptırdım. Bu akşam derslere başlıyoruz.

Ben de bir karar alarak moda yazılarımı bu blogdan ayrı tutmaya karar verdim. İkisi bir arada pek olmuyor. Müzik yazıları ve paylaşımlarına buradan devam edeceğim ama moda yazılarımı tumblr'da yeni açtığım blogda sürdüreceğim. Yeni bir blog açmanın bazı zorlukları var. İlk etapta insanlara ulaşmak biraz zor oluyor. Bloguma bir göz atar ve arkadaşlarınızla paylaşırsanız çok sevinirim. Desteğinize ihtiyacım var :)

Sevgiler,

M

Tumblr: One A Day Fashion
Twitter: @oadfashion
Facebook: One A Day Fashion FB sayfası

No comments: