17.8.11

Organizatör olsanız...

Müzik ve festival sever bir insan olarak yılın yarısını dünyadaki festivalleri dolaşarak geçirmeyi çok isterdim. İş icabı bunu yapan insanlara gerçekten çok imreniyorum. Bazı grupları yıllarca bekliyoruz, bazıları ise ülkemize uğramadan dağılıyor ya da yaşlanıyorlar. Bazılarını ise ünlü oldukları ilk yıl "Keşke görsek diyoruz". Çeşitli sebeplerle görmek istediğimiz bir sürü grup oluyor haliyle. Yurt dışına gidip onları izleyenler şanslı ama ya burada bekleyenler? Ulaşabildiğim kadar insana ulaşıp bu yıl ve gelecek yaz Türkiye'de hangi grup ve sanatçıları görmek istediklerini belirtsinler istiyorum. Yorumlar bırakıldıktan sonra en fazla yazılan isimleri yine blogda açıklayacağım. Hadi bakalım bir düşünün, siz organizatör olsanız gelecek yaza kadar kimleri getirmeye çalışırdınız? Bu arada limit 10 grup/sanatçıyla sınırlı!


Benim listem:


Arctic Monkeys

Coldplay

The Black Keys

The Drums

Ellie Goulding

Girls

Kasabian

Kings of Leon (son durumları biraz karışık olsa bile)

Queens of the Stone Age

Two Door Cinema Club

Listemi yaptıktan sonra "Çok zor" dedim ama Rock'n Coke her sene olsaydı belki bunu söylemeyecektim. Ya da büyük başka bir festivalimiz olsaydı. Rock'n Coke bile zar zor düzenleniyor diyebilirsiniz ama neden bizde de bir Rock Werchter, Hurricane, Roskilde ya da Sziget olmasın? Öyle bir proje olursa gönüllü çalışmaya bile razı olurum herhalde :)

4 comments:

TuubAshlee said...

Ben aslında headliner olarak ana sahnede festival sonunda Madonna'yı görmek isterdim Rock'n Coke'ta.

Pulup said...

"mainstream" olarak Radiohead, Arctic Monkeys, Muse, Arcade Fire ve Coldplay..
"reunion" olmalari halinde Bloc Party ve The Fratellis..
ve daha az bilinenlerden A Place To Bury Strangers, Foals, Art Brut, CSS, Black Rebel Motorcycle Club, Myster Mobius, Sexy Mathematics..
ilk aklima gelenler bu kadar.. :)

burakakdemir said...

The Dead Wheather, Muse, Arctic Monkeys, Radiohead, The Kooks..... şeklinde uza bu liste.

Mustafa Guney said...

Vampire Weekend
Arctic Monkeys
Foals
TDCC
Metronomy
Phoenix
Ve tabi ki tekrar tekrar Friendly Fires =)