26.12.10

My dream Santa carries lots of cool stuff.


I hope you all had great time in Christmas. Generally we don't celebrate Christmas in Turkey but Santa reminds new year to us. So I drew my dream Santa(he is young, fit and carries some cool stuff) and attached little part of what I want in new year. Who knows, maybe next year I'll have some of these :)
Noel'i kutlayanlar umarım çok güzel vakit geçirmişlerdir. Genel olarak Noel'i kutlamıyor olabiliriz ama Noel Baba bizde de yılbaşını anımsatan bir figür haline geldi. Bende hayalimdeki Noel Baba'yı çizdim(genç, fit - şahane hediyeler taşıyor) ve bana getirmesini istediklerimi de(az bir kısmını :p) şöyle bi iliştireyim dedim. Kim bilir, belki yeni yıl bazılarını bana getirir :)


I want this Zara jacket and lovely hat at first but actually more than that I want to have a great job in new year. And more and more travelling :) ! Love? Money?... What's your wish for the new year?
Şu Zara ceketi ve nerden olduğunu bilmediğim şu şapkayı çok istiyorum ama yeni yıldan en çok istediğim şey iyi bir iş! ha unutmadan çok daha fazla seyahat istiyorum :) Aşk ya da para? Sizin yeni yıl dileğiniz ne?

No comments: