3.7.11

Where Am I?

In last two weeks, I got e-mails like "Love your blog but why your posts become one in a week?". Thanks for mails, cause it makes me feel I'm good at what I'm doing. I don't like to write about my personal life, but have to say it and then you can understand me :) 
Maybe you don't know about my mom. She had operation and just off from hospital. Also my dearest friends came from Chicago and they're my priority now. It's summer and we're enjoying Istanbul. Maybe I must not excuse about it but I really don't have time. I'll be back soon, thanks for your understanding. Hope you all have a great summer!

İki hafta içerisinde "Blogun çok iyi ama neden böyle aralıklarla yazıyorsun?" tarzı birkaç tane mail aldım. Mailler için teşekkürler! Çünkü onlar bana iyi yolda olduğumu hissettiriyor.
Ayrıca bilmeyeniniz varsa, bir süredir annem şu nedenden dolayı rahatsız. Yeni taburcu oldu ve yurt dışından çok sevdiğim arkadaşlarım geldi ve onlarla iyi zaman geçirmek şu anki önceliğim. Malum yaz ve geziyoruz. Bunu bahane etmemem lazım ama hal böyle olunca gerçekten zaman kalmıyor. Kişisel meselelerden blogda bahsetmek hoşuma gitmiyor ama beni anlamanız için bunları yazmam gerekiyordu. Yakın zamanda bloga iyi bir dönüş yapmayı umuyorum. Hatta bundan sonraki ilk postum "Efes Pilsen One Love 10" olacak :)
Umarım hepiniz güzel bir yaz geçiriyorsunuz ve geçirmeye devam edersiniz!

No comments: