9.2.11

Gypsy & The Cat




Bu ismi bir kenara yazın, çünkü bu aralar daha sık duymaya başlayacaksınız. Hatta eminim onları Coachella line-up'ında görmüşsünüzdür. Son zamanlarda Gilgamesh albümlerine takıldım kaldım diyebilirim, 2 aydır en çok dinlediğim albüm. Daha önce yazmak istiyordum ama bir türlü fırsat olmadı.
Xavier Bacash ve Lionel Towers'dan oluşan Melbourne'lu Gypsy & The Cat kendileri için büyük bir adım atıp geçen sene Londra'ya taşınmışlar. Albümde MGMT, Flaming Lips gibi isimlerle çalışan Dave Fridmann ve Franz Ferdinand'la çalışmış olan Rick Costey'le çalışmışlar. Biri 21 diğeri 25 yaşında olan ikili yaşlarından beklenmeyecek kadar güzel şarkı sözlerine imza atmışlar. Time to Wander'ı ilk dinleyişimde aşık oldum, ki bu benim için zor birşeydir. Saf pop ritimlerini elektronik altyapıyla birleştirip romantisizmle harmanladıkları Gilgamesh albümü son zamanlarda dinlediğim en güzel debut'lardan biri. Çokça tavsiye ediyorum ve bir gün onları İstanbul'da dinlemeyi umuyorum.
Web sitelerinden albümlerini ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz, twitter'dan takipte kalmak için linkleri şurada.

No comments: