11.2.11

LA Noire





I must confess that I'm not good at video games. All I can play is Tetris and all other word games. So my iPhone is like my best friend with all that super apps. My brother is game freak so I hear so much about games and tech. There is one game called "LA Noire", probably gamers waiting that for 2 years. They worked with 32 HD cameras to reflect actors facial expressions on to the screen. Be careful when you watch it, mimics and expressions are truly amazing.
When I watched game's trailer before this video, I said "Wait wait, isn't he Aaron Staton?". Yeah it's totally him! So it shows how realistic is the game. As a Mad Men fan I really loved Aaron Staton's work here.
This game is belong to Rockstar Games and story is in 40's LA. I saw Heavy Rain when my bro played that, it looks kind of that but of course 10 times better. It'll be release 20th of May in Europe.
This game shows us how great is human mind, technology and imagination. It affects someone like me, so gamers should be so excited about that.


İtiraf.com: Oyunlardan fazla anlamam, en sevdiğim oyun Tetris ve bilimum kelime oyunlarıdır. Hatta okeye dördüncü bulamadığımda iPhone'umdaki okey app'i en sevdiğim arkadaşım olabilir. Evde oyun delisi bir kardeş varken ister istemez oyun dünyası hakkında her şeyi dinlemek zorunda bırakılıyorum (!). LA Noire diye bir oyun var ki, sanırım iki yıldan fazladır onun çıkması bekleniyor. Çıktığı zaman oyun dünyasındaki son nokta olacak herhalde. 32 HD kamerayla gerçek oyuncuların yüz ifadeleri dijital ortama taşınmış ve ortaya inanılmaz derecede bir gerçeklik çıkmış. Özellikle videoyu izlerken ağız hareketlerine ve mimiklere dikkat!
Bu videoyu izlemeden önce oyunun trailer'ını izlediğimde "Bi dakka, bi dakka bu Aaron Staton!" dedim. Oyunda Cole'u canlandıranın o olduğunu bilmiyordum bile ama gerçekten o canlandırıyormuş. Mad Men'den beri sevdiğim bir oyuncu olan Aaron Staton'ın böyle farklı bir işte yer alması çok hoşuma gitti. Rockstar Games'den çıkacak oyun, 40'ların Los Angeles'ında geçiyor. Yine kardeş sayesinde izlediğim(oynadığım diyemiyorum malesef) Heavy Rain tarzı bir oyun olacakmış gibi görünüyor. Ayrıca şöyle birşey ekleyeyim, oyunda 50 saatlik diyalog yer alacakmış, bu gerçekten etkileyici bir olay.
Türkiye'de satış tarihi ne olur bilemiyorum ama 20 Mayıs'ta Avrupa'da satışa sunulacağı kesin gibi.
Teknolojinin, hayal gücünün ve insan beyninin ne kadar güçlü olduğunu böyle şeyleri görünce bir kez daha anlıyorum. Benim gibi oyun dünyasına ilgisiz olan bir insanı bile böyle etkileyebiliyorsa oyun meraklılarını düşünemiyorum bile!









No comments: